Niet-juridische functies

Niet-juridische functies

De service van Wieringa Advocaten komt niet alleen tot stand door de inzet van de advocaten, maar ook door die van diverse ondersteunende medewerkers. Daarom hebben wij regelmatig ook vacatures voor secretariële ondersteuning, receptie, etc.

Vacatures

Juridisch secretaresse

Wieringa Advocaten is op zoek naar enthousiaste (liefst ervaren) juridisch secretaresse (m/v) 0.8 / 1 fte (30/ 37.5 uur).

Functieomschrijving

Wij zijn een commercieel kantoor waar hard gewerkt wordt, maar waarbij wij het plezier in het werk niet uit het oog verliezen. Hartelijke collegiale informele verhoudingen vinden wij daarbij heel belangrijk. Een kantoor waar je je zelf kan en mag zijn en waar respect voor elkaar hoog in het vaandel staat. Wij organiseren geregeld sociale en sportieve uitjes voor alle medewerkers.

Wat ga je doen?

Je werkt mee in de dagelijkse praktijk van ongeveer 5 advocaten, draagt zorg voor efficiënt agendabeheer en het plannen en voorbereiden van afspraken en vergaderingen. Je zorgt voor correcte dossieropbouw in ons DMS systeem en behandelt de daarbij behorende inkomende en uitgaande stukken, je maakt maandelijks de declaraties aan in Legal Sense en verzendt deze aan cliënten. Je behandelt veel verschillende zaken tegelijkertijd en verwerkt deze zelfstandig. In dat kader wordt van jou een grote mate van nauwkeurigheid, zelfstandigheid en flexibiliteit verwacht.


Wie zoeken wij:
Een enthousiaste collega voor een team van 5 secretaresses die ervoor zorgt dat voor zijn/haar advocaten alles op rolletjes loopt. Je hebt HBO werk en denk niveau. Daarnaast heb je enige ervaring als secretaresse/assistant, bij voorkeur binnen de advocatuur of de zakelijke dienstverlening. Je bent een teamplayer, die ook in staat is zelfstandig te werken en taken naar eigen inzicht te prioriteren. Je bent pro-actief, stressbestendig, flexibel, ook voor wat betreft het inspringen bij en overnemen van taken van collega’s. Verder beheers je de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed in woord en geschrift en beheers je het MS Office pakket.

Wat wij bieden:

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring
  • werktijden van 9:00 tot 17:30 uur met een uur pauze (flexibiliteit wordt wel verwacht bij urgente zaken)
  • elk dag lunch volledig verzorgd door kantoor
  • 27 vakantiedagen en vanaf 40 jaar elke 5 jaar een extra dag erbij
  • goede pensioenregeling
  • dertiende maand
  • volledige reiskostenvergoeding op basis van 2e klas indien woonachtig buiten Amsterdam
  • een warme collegiale werksfeer in een prachtig gebouw aan het IJ

Herken je jezelf en spreekt deze vacature je aan, aarzel dan niet en stuur je sollicitatie (met curriculum vitae) dan via de e-mail aan: Ellen Las van Bennekom, lasvanbennekom@wieringa.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Oproepkrachten juridisch secretaresse/receptioniste

Ben je (rechten)student en wil je graag kennismaken met de advocatuur dan zijn we op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Wieringa Advocaten is op zoek naar enthousiaste studenten om ons secretariaat/receptie te versterken. Het gaat om ongeveer 8 tot 16 uur per week. In de vakantieperiodes zal dit meer zijn. Het werk bestaat uit het assisteren van de secretaresses met allerhande werkzaamheden, zodat we onze cliënten optimale dienstverlening kunnen aanbieden. Wij zijn een commercieel kantoor waar hard gewerkt wordt, maar waarbij wij het plezier in het werk niet uit het oog verliezen. Hartelijke collegiale verhoudingen vinden wij daarbij heel belangrijk.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Lichte administratieve taken bijv. archiveren, dossiers openen, processtukken samenstellen
  • Ontvangen en te woord staan van bezoekers
  • Aankondigen van bezoekers
  • Aanbieden van koffie en verwijzen naar de wachtruimte
  • Bedienen van de telefooncentrale
  • Aannemen en doorgeven van (telefoon)berichten
  • Aannemen / Verzenden van koeriersbestellingen
  • Reserveren van vergaderruimtes
  • Afhandelen van algemene e-mails
  • Distributie van binnengekomen poststukken
  • Frankeren van uitgaande poststukken
  • Bestellen en klaarzetten van de lunch en opruimen

Wie zoeken wij:

  • in ieder geval ben je beschikbaar op woensdag en/of vrijdag
  • minimaal HBO werk- en denkniveau, flexibel, nauwkeurig, collegiaal, groot verantwoordelijkheidsgevoel en pro-actief
  • digitaal vaardig, zeer goede beheersing van MS office is gewenst
  • goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift

Wat wij bieden:

  • een salaris van € 13 netto per uur all-in
  • afwisselende werkzaamheden
  • een collegiale werksfeer in een prachtig gebouw aan het IJ

Herken je jezelf en spreekt deze vacature je aan, aarzel dan niet en stuur je sollicitatie (met curriculum vitae) dan via de e-mail aan Ellen Las van Bennekom.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief